dimarts, 22 de novembre del 2016

D'AQUÍ A DEU ANYS JO...

És possible que d'aquí a deu anys tot hagi canviat. Possiblement encara estigui estudiant, ja que vull fer la carrera de medicina i és bastant llarga i complicada. Pot ser que estudiï a alguna Universitat de Barcelona o de Vic, mentre visc en un pis propi o compartit amb alguna altra estudiant.

Per poder-me pagar el pis treballaré els caps de setmana i els estius i , si Déu vol, guanyaré al menys els diners necessaris.

Pot ser que en el meu temps lliure faci alguna activitat d'esport: anar al gimnàs, sortir a córrer, anar a nedar...

Al Nadal i a l'estiu m'agradaria viatjar, encara que sigui estar fora una setmana amb alguna amiga, família o parella.

Si Déu vol, els meus pares seguiran estant i podré seguir celebrant tots els aniversaris amb ells i els meves germanes. Espero que de tant en tant ens ajuntem tota la família, tiet, cosins, a casa i passar una bona estona.

Possiblement, també seguiré conservant algun dels amics que tinc ara i intentaré quedar amb ells de tant en tant per anar a dinar o sopar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada