diumenge, 13 de novembre del 2016

AUTORETRAT

El meu nom és Alba Hernández i tinc 15 anys. Físicament sóc baixeta, ni gaire prima, no gaire grassa, porto els cabells bastant llargs i tinc els ulls marrons.

Sóc una nena bastant tímida quan no tinc confiança en algú, però un cop agafada la confiança, em considero bastant divertida, i també crec que sóc de les persones en qui es pot confiar.
Sóc bastant humil, no sé dir que no, faig el que pugui pels altres, i això a vegades també pot portar problemes.

Un altre defecte que tinc es que sóc bastant negativa, sempre penso el pitjor que pot passar.
M'agrada molt la música, escolto una mica de tot, però la música clàssica i el rock no m'agraden gens.
També m'agrada sortir amb els amics, anar al cinema o llegir un bon llibre.
Visc en una casa a Lliçà d'Amunt amb el meus pares i les  meves dues germanes, però en un futur m'agradaria tenir casa pròpia i ser feliç com ho sóc ara.

1 comentari:

  1. Molt bé, Alba. Veig que has publicat correctament el teu primer text al blog d'expressió escrita. Continua així!

    Fins dilluns,

    Agnes

    ResponElimina