dimarts, 16 de maig del 2017

Pastís de fruites

Ja ha arribat l'estiu, i ja tenim totes les caixes de la mudança a la nova casa, ara només ens falta conèixer la zona i presentar-nos als veïns.

La meva mare ha proposat de convidar els veïns a fer el cafè a casa i així passar una estona amb ells.
M'ha demanat que l'ajudi a preparar quatre coses per berenar, ella te la intenció de fer un pastís de fruites per berenar i m' ha dit que jo mentrestant prepari els cafès.

He agafat el bol de les fruites per poder posar-lo a la taula, ja que allà on era em molestava per poder fer els cafès.

Al agafar-lo no he vigilat gaire i m'han caigut les fruites a terra! Seguidament ma mare em diu:
-Recull-ho tot i deixa-ho com estava abans, i no em toquis la pera que  la vull utilitzar pel pastís!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada